středa 16. ledna 2013

BALTHAZAR + THE VAN JETS

Našla jsem v příspěvcích jeden starej post o koncertu, kterej jsem zapomněla zveřejnit.
Protože tabulky na last.fm vypovídají o tom, že se mi to hodně moc líbilo, tady ho máte.

Středa večer. Po spoustě dnů venku z domu. Můj život je jedna velká domácí úloha a Paola s dvěma volnýma vstupenkami na guest listu je jediná cesta pryč. Dvě belgický kapely, o kterých jsem nikdy předtím neslyšela a poloprázdnej sál. Vzpomínám na Roxy a na malý klubový koncertíky a úplně paradoxně se cítím jako doma. Předkapela v čele s polonahým zpěvákem v teplákách, za který by se ani Freddie Mercury stydět nemusel, a postupně se do toho dostávám. Na řadu přichází Balthazar a na zakouřeným pódium se objevuje několik siluet. O pět tónů později jsem po uši zamilovaná do hlavního zpěváka v mikině Niagara Falls.



Žádné komentáře:

Okomentovat